älskade nybygget

Det är svårt att förstå att veckan redan är över, att något man väntat på i ett helt år är så över. Och jag kan inte ens förklara med flera tusen ord om hur underbar veckan har varit, det är bara ni som var med som kan förstå. Men att vara där med de vänner man älskar allra högst på jorden och sen min fantastiska häst som verkligen vet hur man dansar, bästa ledarna, god mat, massor av skratt och glädje tårar varje dag, sår och blåmärken över hela kroppen, lite nackspärr, stukade fötter och tår och ett krossat blodkärl, ja jag kan inte säga mer än att denna vecka har varit alldeles finemang :)
Och jag tycker verkligen synd om de som inte får uppleva denna underbara känsla av frihet och gläde och lyckan av att bara så vara sig själv och bli älskad för den man är.

Så nu krävs det ganska mycket för att sudda ut mitt leende både på läpparna och i hjärtat, för nu är jag inget annat än lycklig :)

Kommentarer
Postat av: emmy

<3 <3

2008-07-20 @ 12:14:52
URL: http://ectelfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0