summer

Finns det något underbarare än självaste sommaren? Nej, jag tror nog inte det. Har allt som livet behöver, sol bad glass underbara vänner grillat sköna sommarnätter nybygget brunbränd hy snyggingar, ja listan kan nog göras väldigt lång så varför kan det inte vara föralltid, vi behöver ingen tråkig och grå höst, vi behöver ingen slaskig vinter utan snö och vi behöver ingen vår då man bara går och väntar på sommaren så låt det vara sommar all the time. Och jag blir allt mer säkrare på att jag vill flytta utomlands när jag blir stor, göra karriär i Thailand det skulle inte vara helt fel i alla fall i några år sedan kan jag flytta hem och uppfylla min allra största dröm att starta eget, eller så får Heidi flytta med mig så startar vi där och stannar last forever.

I
dag har vi scchhhteeekt som vanligt när det är sol, igentligen borde jag inte vara i solen alls eftersom jag har så mycket soleksem :( men vad fan, bland det bästa jag vet så lite kliande utslag är väll piss of cake?

Men nu ska jag klä på mig för snart kommer Natta och Cicci och myser :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0