:)

2 dagar sedan vi kom hem, känns helt sjukt eller det känns inte alls igentligen, känns som en vindpust som susade förbi så fort gick veckan. Men som sagt det går inte förklara så synd om er som inte var mer och ni som var med fårstår nog min känsla :) Men på söndag bär det av dit igen men då är det jobb som gäller, inte riktigt samma sak men Nybygget är fortfarande Nybygget och väldens underbaraste plats. Nog tjatat om det nu. 
Och om exakt 20 futtiga dagar så drar vi till efterlängtade öland som jag hoppas ska bli helt underbart. Hoppas bara på fint väder, annars blir det bonka bäver för hela slanten haha, det gillar nog Emmys mobil ;) Nej då men en till vecka med världens underbaraste kan ju inte bli fel. Utan er gurls hade jag inte överlevt en dag <3

Men nu ska jag hoppa in i duschen och bli hel och ren igen, sedan blir det vaxade ben hos Natta sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda, natten är ung. 




Livet har verkligen sina goda stunder :)


Kommentarer
Postat av: emmy

emmys mobil älskar bonkabäver! även salsa!

2008-07-21 @ 23:30:30
URL: http://ectelfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0