:)

Imorgon åker jag till my lovly place :) Kommer hem om en till två veckor sissodär :) & ni behöver inte ringa för det är det som är grejen där, att kunna koppla bort omvärlden helt och hållet bara bry sig om det som händer där och vara lycklig dag ut och dag in. Ni tycker säkert jag är dum i huvudet men jag lovar er man mår bra, hah.

Idag har vi blivit stekta som aldrig förr, sjukt varmt var det hann inte ens upp ifrån vattnet förns man hade torkat och var tvugna att gå i igen ;p men härligt är det.

Nu ska jag packa klart och sedan sova en skvätt för närmsta veckor blir inte mycket till sova, jobbar från halv sju på morgonen till halv elva på kvällen och därimellan har jag en halvtimmes lunch, men det är det värt för fy vad kul vi har, ja utom mockningen på morgonen kanske för jag mår jämt så illa på morgonen men det är bara att härda som man lärt sig genom alla års slitande, som Mia sa; är man hästtjej så är man är inte tillräckligt sjuk förns man ligger på dödsbädden, har man hästar spelar det ingen roll om man har ett brutet ben och två brutna revben, hästarna ska ha vatten i hagen iallafall fast hagen ligger flera hundra meter från vattendraget och har man maginfluensa får man mocka och spy i skift. Och det är så sant så som hon säger, så tro mig, hästtjejer är härdade till max!

Kommentarer
Postat av: emmy

hahaha aa man hörde ju bara det när jag fick knölen ;D

2008-08-08 @ 16:38:25
URL: http://ectelfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0