sommar, ja tack!

Jag får verkligen inte fram något vettigt svar i mitt huvud, mina tankar bara far runt.  Jag vill veta, men samtidigt är jag så rädd för sanningen. Om man bara kunde styra sina egna känslor, och man hela tiden viste vad som var rätt och fel, då skulle ingen bli sårad? Men nu är det ju inte så tyvärr, men det är bara att göra det bästa av vad livet har att erbjuda och följa sitt hjärta och sedan hoppas på att man valt rätt väg.

& sjukt trött är jag på vintern redan, snön har inte ens kommit, men jag hatar verkligen vintern. Usch för att frysa hela tiden det är det värsta jag vet. Vill bara ha sommar året runt och slippa tunga kläder o aldrig frysa. Och va brun året runt & kunna bada i havet och bara ligga o sola. Men men får väll drömma mig bort lite och längta tills sommaren då det redan är inplaneret, en greklands resa men älskade Nathalie och sedan öland åter igen med natta och troligen falsterbo med sötpösarna Johanna, melli & natta. Och sen självklart Nybygget :)





Kommentarer
Postat av: emmy

nae okej, jag o hg ska inte följa med till grekland? .p

2008-12-18 @ 14:57:47
URL: http://ectelfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0