happy ever after

inte mycket att säga igentligen, jo kanske hur underbart allt känns just nu, inga sura miner någonstans, inte ens om jag letar! fredag hela veckan, exakt så känns det, unbeatable. Och nu är det typ bara ett år tills studenten och jag kan fly landet :) känns sådär ganska toppen! SPAIN nästa! Ska bara övertala natta, hon vill till holland men jag är ganska bra på att få som hon vill, dock hon med ibland, dessa rödingar, har ett temprament utöver de övriga. men nog suttet inne, solen skiner så nu ska jag ut och äta grillat och sedan blir det att löpa bort till stallet och ge mina älskade kusar kvällsmat och sen löpa hem, som sagt att sitta still är inte min grej, usch nej! O imorgon blir det jobb för hela slanten, underbart! finns nog inte många som säger att sitt jobb är underbart! & nästa helg följer bär det av till eksjö på tredagars tävling:) Härligt! och så har jag två veckors praktik att se fram emot, ae kan ju inte bli bättre det här när man tänker till b

Kommentarer
Postat av: nättaa

Inge spanien för min del bara så du vet ;D

2009-04-16 @ 11:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0