Gå upp och prova dina vingar

Igentligen är jag tom på ord, helt tom, inga ord men fylld av lycka, bara lycka :) Helgen har varit underbar, varit i eksjö på tredagarstävling med massor sol, god mat, fina hästar och mycket trevligt sällskap, dock en sjukt kall husvagn som knappt gav någon sömn alls, men humöret var på topp endå! Åkte 6 i fredags och kom hem typ 9 idag så jag är trött, det ska jag inte ljuga om så jag borde verkligen sova, för imorgon är en ny hård men bra vecka. Och allas vår kära Brinkan, Sara Brink hon blir lätt helgens lirare, hon är kung överallt :) men nu ska jag sova i min varma och sköna säng, kan inte bli bättre.
xoxo <3





Sitt inte inne som björnen i bur, det är att slösa med livet.
Nej, följ med ut i guds fria natur, och stäm in i sången med jublande dur.
Gå upp och prova dina vingar och känn hur underbart det är.
Där ovan molnen du dig svingar, och fröjdas åt att vingarna bär
Se på fåglarna som svävar i det blå, det är deras kurs vi gå
Så gå upp och prova dina vingar så är snart hela jorden din!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0