when you know that you're home again

och inget annat är bättre än det jag har nu, allt är verkligen perfect! dagarna spenderas mer eller mindre i stallet där jag mår så underbart bra, fri som en fågel och bara kan vara mig sjalv all day out, det är så älskvärt! & mina gurls som aldrig kommer kunna ersättas, ni har verkligen hela mitt hjärta och tro på mina ord när jag säger det! och snart är det sommar gubbar då är det bara girls all night - gon'a be fucking unbeatable ;)  lite svan och lite nikokinkock på blött vatten.

Ville bara säga att det är så mycket underbarare att leva när man svävar på rosa moln so let all go - släpp själen fri så följer kroppen efter! <3 xoxo, sleep in your bed gubbar jag har fixat käk!


Kommentarer
Postat av: emmsan

hahahah vad glad man blir när man läser :D

2009-04-13 @ 20:23:09
Postat av: Anonym

eyy gubbar :D bästa emma <3

2009-04-16 @ 11:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0