10

Faktiskt väldigt rolig och trevlig helg, även fasst det har varit ULK från morgon till kväll, men känns så skönt att vara färdigutbildad ungdomsledare nu, så nu är jag ett steg närmare. Men full av blåmärken är jag också, vi har kört sönder både bonka bäver och petflaskan, men gud vad kul vi hade, var nog länge sen jag skrattde så mycket och det behövde jag verkligen :)  Och idag blir det en otrolig slapp dag ;) Ska snart dra mig till skolan och sedan slutar vi kl 12, då blir det staden med Jojjo, hoppas jag orkar gå o klippa mig, usch det är bland det värsta jag vet, värre än tandläkaren, de tar ju så mycket jämt, men de har ju en anledning men endå!! Sen i alla fall ska jag tillbaka till skolan kl 18 och då väntar en sjukt tråkig förläsning men får se det positiva, alla mina gurls är ju där och vi har jämt sjukt roligt, så det kanske blir en hyffsad kväll endå fast jag önskat något helt annat, men det var för bra för o va sant!!

oxox <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0