hahahahha

●  mimmilundgren säger:

tjatja 

emmmmma, säger:

hej

●  mimmilundgren säger:

jag&patrik har gjort slut 

emmmmma, säger:

NAE  VARFÖR

●  mimmilundgren, säger:

han är bara 96;a 

●  mimmilundgren, säger:

jag trodde han va 93;a som orangenattas ..

emmmmma, säger:

va ljög han för dig

●  mimmilundgren, säger:

h .. som nattas 93;a

emmmmma, säger:

aja, men mimmi inget o deppa över, jag vet att ni hade roligt ihop men livet går vidare

●  mimmilundgren, säger:

ah .. han kanske ändå inte va den rätta för mig 

●  mimmilundgren, säger:

har ingen att prata m nu 

emmmmma, säger:

vi hittar en ny graabbb som är mycket bättreän han, killar som ljuger är inget att ha, ljuger de en gång kommer de ljuga fler gånger!

●  mimmilundgren, säger:

ah vet .. men jag har hittat en 

●  mimmilundgren, säger:

en toppenkille. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0