one more day

1 dag kvar sen är det lov, och ja en dag närmare sommaren! Skolan går verkligen inte som jag vill nu, måste klara det, jag är ju peppad men det är så rörigt nu och det är jag nog inte ensam om att tycka. Tur jag har min älskade OrangeNatta hon gör alltid mitt liv gladare, alltid!! & helt sjukt vad jag saknar mamma hanna, hon är ju den som får oss att alltid välja rätt väg, även om vi hatar hennes val ibland så är de det enda rätta att göra, så som hon säger! Och jag klarar inte matten nu när hon inte är i sverige :( men bara att kämpa? & nu är det mindre än en vecka kvar til jag och älsklingsHeidi åker till nybygget igen, där är man alltid lycklig, behöver inte tänka, bara skratta!
Men nu ska jag jobba lite matte i skolan & sen till Åby och prata lite för barnen och sen kommer Erik, så får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: brännarn

<3<3

2009-02-16 @ 09:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0