and having so much to say

Helt tom på ord är jag, så många tankar men så lite ord. Så mycket man vill säga men inget kommer upp, inte på rätt sätt i alla fall. Att älska någon som man vet inte kommer kunna älska en lika mycket tillbaka, ja det är svårt att leva med, men som det sägs; Det är svårt att leva när man vet vart hjärtat vill, exakt så känner jag nu, men alltig ont leder till något gott?
Det som räddade den här dagen var att Kalle var en snäll häst, gjorde allt jag sa, vi till och med hoppade lite, & ni som inte fattar det här hästsnacket kan ju kolla vad klockan är eller något, men helt otroligt vilken känsla det är varje gång !! Vet inte ens vad jag tänker på men i de stunderna är jag världens lyckligaste, det är det bästa jag har. Synd om er som inte får uppleva den känslan, så otroligt fri är man & man bara vet att det är rätt. Nog om det så är det ju faktiskt helg nu och den här gaden har jag längtat efter, bara sitta framför datan och tvn & käka gotte, inte varje dag man haar tid med det!! & min mamma var snäll idag och köpte min bästa pizza kan jag behöva för det blir jobb hela helgen, ser faktiskt fram emot det :) Just nu iaf !! Nu ska jag släppa sovet, alltid lika underbart att gå och lägga sig när man är sådär jättetrött.
Love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0