its you i want by my side when my dreams comes true..

Idag var första gången jag var ute sen i tisdags, skönt !! var i stallet en sväng, otroligt älskvärt som vanligt, dessa människor där får mig att förstå att jag är en av världens lyckligaste personer, delad glädje är dubbel glädje (:

& imorgon blir det ingen praktik för min del, den här gången har jag bestämt mig att bli helt frisk innan jag börjar träna och stå i igen, har ju varit småsjuk hela hösten eftersom jag aldrig vilar upp mig så då åker jag på feber stup i kvarten så jag har tappat sjukt mycket kondition men nu så när jag snart är helt frisk så blir det ut och springa så fort jag får en gnutta tid över.
Vilket är svårt att hitta i mina veckor, den enda lediga eftermiddagen jag har är torsdagar och den tillbringas för det mästa med mina vänner på stan, men man kanske kan se det som träning det med?!

Som jag alltid säger; tänk om veckorna hade flera dagar och dygnet hade flera timmar, så man hann med allt man ville, för livet är för kort för att bara göra det vardagliga? Men en sak som är säker är att innan jag dör så ska jag ha uppfyllt alla mina största drömmar:)



Kommentarer
Postat av: m

bra emma där va nyårslöftet fulländat;) iofs ska du göra det med.. haha <3

2009-01-18 @ 22:42:39
URL: http://melindaaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0