so far, so good (:

exakt, den här dagen har varit näst intill toppen, började med att jag vaknade upp brevid älskling <3, gick till skolan & kom i tid !! Jag blir så stolt över mig själv ;D Vi hade temadag, kärlek, sex och samlevnad. Inte allt för ansträngade, riktigt roligt faktiskt, ritade glada gubbar och valde våran dröm man. Sedan bar det av till filmstaden för att lyssna på självaste Fråga OLLE !! Sjukt sköön grabb det där, eller ska man säga gubbe, jaja skrattat har jag gjort iaf!! när jag skulle gå hem från stan var det så fint väder så jag gick hem men kunde inte gå in så jag gick ett varv runt strömmen och lite i kneipen, riktigt fina hus kan man hitta här. Så nu är jag på topphumör ja, förutom att mamma är sissådär en timme sen så nu blir jag sen till stallet :( Ska hoppa idag fick Corea, dagen hade ju varit toppen om jag skulle få Cosmo men C som C? ;)
Sedan blir det hem och plugga lite, tro det eller ej ! Men jag känner mig faktiskt peppad i att ta tag i mitt liv, mycket på grund av erik faktiskt <3

må bra för det gör ja !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0