bästa 2H

faktiskt en riktigt härlig dag, sov väldigt länge, för att vara jag förstås !! Sen sa natta, vi hämtar dig om 20 minuter, så det var bara att hurry up. Va hela dagen i stallet, riktigt mysigt var det ♥ Imorgon är det fucking skola, det är verkligen inte min grej men jag har lovat mig själv att ta det på allvar nu, vet ju att jag kommer ångra mig så mycket om jag inte gör det och lika bra att fixa allt nu. & jag vill ju verkligen komma in på min drömskola och att sedan en dag leva det liv jag alltid drömt om. Och jag är ju igentligen väldigt duktig när jag väl gör det jag ska, det är bara att orken att göra rätt saker inte alltid är på topp, vi busar nog lite för mycket i våran skola. Men nu har vi ju en sak avklarad nu är det bara en till lärare som vi ska få bort, och något mer jag ser fram emot är att jag och någon mer från klassen ska få vara med på nästa anställningsintervjuv och välja ut våran nya lärare :D Ja, det är väl lika bra att vi sätter han på plats från början, det är ju inte många som kan ta våran klass på rätt sätt, men någon mer än plåtniklas måste det väl endå finnas? :)





Ja, här är mina bushomies, har alltid en plan tajmad o klar in i minsta detalj. Ingen lärare kan vara i ro när vi är i skolan, eller det är ju inte så ofta vi är i skolan, har tom fått en egen grupp "de som aldrig är i skolan" men nu tar  vi nya tag och slutför det här för det är inte långt kvar till studenten och våran reflex vecka :D love u guurls !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0