:)

otroligt seg vecka, varit sjuk sen i tisdags och inte blir det bättre häller. & sjukt vad jag saknar natta och mina giiiirllss, dom enda just nu som får mig happy !! & något mer som gör att stegen blir lättare att ta är ju självklart att sommaren börjar planeras i detalj, och jag har ju hela året sagt att i sommar ska jag ha ett vettigt jobb så man får lite money men icke !! jag kunde inte iår häller, det blir älskade nybygget igen. men lycka är bättre än pengar, aith?! & inte en sommar utan bygget, har vi ju sagt i alla år!!  Men innan det blir det ju självklart öland med bästa natta & emmy iaf och bästa grabbarna, får se om vi kommer ner hela och rena ?! ;D

Nu blir det film, bästa greveholm och tröstäta lite popcorn eller nä jag ska baka kladdkaka och göra fruktsallad :D vilken toppenidé :D det gjorde min dag & sen ska jag hem till Cicci, se vad dagarna har att erbjuda så, live on your own !! hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0