wish me self away

tänk vad lätt det skulle vara om man kunde få bestämma över sina tankar och om man kunde styra sina känslor, livet skulle vara så problemfritt då, men nej alltid ska det vara något !! Men det går över, allt ordnar sig alltid?!! Det är ju endå helg imorgon, men ingen helg jag direkt ser fram emot jobb hela helgen, kommer dö långsamt, så om någon kidnappar mig så skulle det uppskattas! Men något som ger mig glada tankar är att sommarkläder och skor börjar komma in, då vet man att våren och sommaren är på väg i alla fall, även om dagar som denna är sjukt långa och tråkiga men den kommer, sakta men säkert! Imorgon ialla fall blir det ridning och stall för hela slanten, jobbigt med roligt.

Nu ska jag sova, sjukt trött, eller mäst seg, mina ögonlock har aldrig varit såhär tunga och jag får verkligen inte komma för sent imorgon, i really have to keep my MVG!!  oxox<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0