i'll be the greatest fan of your life...

om det bara kunde vara lördag idag, oh vad jag vill att det ska vara lördag nu!!!! Känner redan hur tårarna bara kommer att spruta när jag äntligen får träffa er igen, mina små solstrålar, min underbara 'mamma' för ett halvår, ja som sagt på lördag får jag åter krama mina gamla bastisar såååå hårt! Ni är bara så bra♥

men idag är det bara onsdag men jag ska inte klaga för det är en av mina favoritdagar men samtidigt den mäst häktiska! Först blir det att rida 2 tim? med älskade skolan sedan har jag inte många minuter på mig att ta mig till norf för att rida lektion och efter det ska Nisse och Kalle ridas och vid 10 kommer Jonas hem med ninni så då blir det att ta henne med, sen blir det hem att sova efter att ha missat det enda program jag älskar-Greys anatomy! surt -.- Men nu ska jag dra mig till skolan sådär ett antal timmar sent, men igentligen kan man väl säga att man har sommarlov nu för alla betyg är ju satta? så vem fan går frivilligt till skolan när man vet att man inte behöver? not me! HEJ!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0