sommar?LOV

ja, nu är andra året äntligen över och tacka gud för det! Men vad gör jag första dagen på sommarlovet, jo, kryper under täcket och ser film bara för det är 8 grader och spöregn, trisst vi som hade planerat så länge att den här helgen skulle spenderas i mårängen med massor av firande men icke. Dock gör det inte så väldans mycket eftersom det var världens vackraste film jag såg, the notebook den filmen får mig alltid att gråta lika mycket, mest i de lyckliga stunderna faktiskt, de är ju så fantastiskt vackra och vem skulle inte göra allt för den kärleken? Ibland undrar jag om kärlek bara finns på film såsom Natta säger men jag vill ju inte tro på det men vafan jag börjar undra...

Aja nu ska jag sova en skvätt så jag inte somnar på bion i kväll, ska bli mys i alla fall. Och imorgon bär det av på tävling åter igen, denna gång nere i jönköping, härligt väder men vad gör det när solen skiner varje dag i deras sällskap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0