allt

jag vaknar tidigt och stiger upp, redan före grannens tupp, håret spretar åt alla håll men det spelar ingen roll, för idag kan inget få mig sur!  Och oja så känns det idag, älskar när den låten kommer upp på hjärnan då blir man såå glad, så många underbara minnen dyker upp. Och ja idag är det onsdag, vilket är en stressig men otroligt härlig dag, finns inget bättre än när det är onsdag och solen lyser. Jag får träffa mina älsklingar på en och samma dag och vi har alltid lika mysigt. och nu har jag äntligen släppt alla tankar tror jag, lämnat allt åt sidan så får se vart livet tar mig. men än så länge har jag det som betyder allra mäst och det är allt för mig. i'll never let go. men nu ska jag göra det jag ska i skolan ha en toppen dag för det ska jag :) sleep in your bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0