walking on sunshine

När dagarna blir ljusare och ljusare och bara fylls med glädje och lycka, det är då man känner att man lever. När man känner att man har hittat hem igen, när drömmen av drömmarna bara växer dag för dag och man inte kan vänta tills det är dags att se världen med helt nya ögon. När man står på helt egna ben och inte är beroende av någon, aldrig att jag ska bli fast, ja ni förstår vad jag menar. Jag har hittat min stora kärlek, sviker aldrig, bara så mycket glädje, aldrig några tvivel, jag är så lycklig och en dag är det jag som står där, bara står där och ser på mitt liv som jag alltid har drömt om, och aldrig ska jag svika mina drömmar aldrig falla till botten, sån är inte jag.

Underbar helg förövrigt, nybygget för hela slanten. Bara massa djur, landet och människor som jag älskar. Vad mer kan man begära?!! Och min lilla Hugo Boss som kommit till världen, om jag har väntat men nu kan jag sluta vara nervös för min älskade tjej, hon var så duktig och allt gick bra. Hon är allt, aldrig ska hon försvinna ut mitt liv, aldrig! Att älska och bli älskad är nog den finaste gåva vi kan få, glöm aldrig det.

Kommentarer
Postat av: hg

<3

2009-03-31 @ 09:26:35
Postat av: mimmi

jag vet jag vet .. låten när jag tänker på dig hahah i walking on sunshine ;ddd

2009-03-31 @ 15:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0