älskart!

Har sagt nu i flera veckor att idag SKA jag gå och sova tidigt, och att jag ska komma hem tidigt! Men tiden bara rinner iväg, vet inte vart men men... Sova får man göra i nästa liv?, för nu har jag inte tid med det iaf! & när jag tänker efter så kommer jag inte på en enda bra anledning till varför jag skriver här, det är ju knappast roande, och tid till det har jag ju inte häller, folk säger att man bloggar för man är deppig och inte har någon att prata med? men vad faan jag skulle kunna skriva flera tusen sidor om hur glad och lycklig jag är så deppig är det sissta jag är! Så en anledning varför jag ens skriver? ae finns inte, och att skriva här om något man inte kan säga personen rakt ut till, det verkar ju ganska meningslöst? För vissa människor går prata med andra inte, o de som inte går är inte menade för mig, oao!

Aja, idag, ennu en fantastisk dag, jag kan inte sluta le mot världen. Så underbart! Red i regnet med min slemmy, men inte en sur min över det. Fan ibland kan jag bli sur över att jag aldrig är sur eller ledsen längre, haha konstigt but true av någon konstig anledning. Men nu ska jag släppa sovet, själv, i natt så har massa plats;)

HÖRS DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0