ännu en helt fantastisk helg...

kan inte sluta le, jag är bara så glad, så lycklig. Jag vet exakt vad jag vill och jag vet att en vacker dag så står jag där och bara ser ut över mitt liv som jag alltid drömt om ♣ Tillbringat en hel helg ute på åby, norrköping horse show, där jag har spenderat all min tid och energi som dock aldrig tar slut nu förtiden, på banan i strålande sol blandat med ösregn som resulterade i en oändlig lera men inget tyngde ner vårat humör, jag älskar er mina kämpar! vi hann även med lite grill, gott att dricka och lite fest och massa mys! Även fast dagarna började vid 7 och slutade runt midnatt så har helgen gått otroligt  fort, men som det sägs - tiden går fort när man har roligt! Så nu längtar jag tills det blir torsdag igen för ännu en helhelg kvar att spendera därute, torsdag morgon till söndag kväll, underbart!



& även lite DM har det hunnits med att tävla, men som sagt man kan inte va på topp jämt, men dock bara ett ner och i grund och botten var han kalasfin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0