bara en massa tårar

som sagt, såhär mycket har jag nog inte gråtit sedan min ponny dog 2003. Såg på greys och det är såå braaaaa & tårarna rann från början till slut. Hur man kan mista någon eller något man älskar på bara en sekund och hur man kan se hur hela ens liv och framtid bara rinner ut i sanden. Så alla mina vänner ta vara på livet, ägna er inte bara åt det ni måste, för måste ska vara det man vill. Jag tänker varje dag att nu skulle jag kunna dö men samtidigt vara nöjd med det jag åstadkommit, och det är jag faktiskt, jag är nöjd över att jag kankse inte har alla MVG i skolan och att jag i många fall valt saker jag tycker är roligare än skolan och allt annat som inte ligger på min topplista men som då har varit ett "måste" för den sista dagen i ens liv kan vara vilken dag som hälst så lev livet!

Men nu ska jag sova för det blir en hård helg, NHS från imorgon till söndag kväll och jag bara längtar, det är såå underbart, så fri och så lycklig! De sista 2-3 månaderna har varit väldigt hektiska, har inte suttit på stjärten många minuter och vilat huvudet har jag nog inte gjort alls och mobilen ska vi inte tala om-skönt om jag skulle tappa den? men jag klagar inte någonstans för jag trivs så bra, älska livet!













Life isn't about how many breath you take, it's about the moments that takes your breath away.              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0