gotta keep my head held up high

these are the moments i gonna remember most! Så sant, så underbart, så lycklig är jag ♥
Men inga tvivel att jag varje dag undrar hur livet skulle se ut om jag spolade tillbaka tiden sissodär tre år då jag hade dig och hur det skulle se ut idag, om det var oss! Men gjort är gjort och man lär sig av sina misstag och det är först när man förlorat det man har man inser hur mycket man älskar det och hur mycket man behöver det! Så jag kan inte göra mycket mer än att säga att jag är hämskt ledsen from the bottom of my heart, och att hoppas att du en dag förstår att ingen kommer att älska dig lika högt som jag gör! 

Iallafall, ännu en fantastisk helg, med sol, grill, mys, skratt och lycka! Mest av alla i denna vida värld just nu så¨vill jag tacka Sara Brink för att hon är fucking amizing och får mig alltid på bra humör, hon finns alltid och man behöver inte säga något för att hon ska förstå, Tack! 

 

& tävling han vi självklart med, Saras häst ninni som debuterade 1.20! Fantastisk häst, helt underbar, världens finaste, ja finns inga ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0