i feel i can do anything, whit you!

all kärlek går till dig, får mig alltid att må så bra, jag behöver dig så mycket hjärtat!

Och idag är det onsdag, och den dagen älskar jag lite mer än alla andra dagar. Enda tråkiga är fm, men inte så tokig den häller igentligen, har föreläsning nu & sissodär 3 stycken lyssnar kanske. Så får passa på o vila lite i skolan för annars har jag inte en sekund över, de sissta veckorna har varit sjuka! hinner inte ens äta. men aldrig mått bättre! Önskar bara mer än allt annat just nu att jag bara kunde blunda och när jag vaknade så hade jag gjort klart allt i skolan och det snart var sommarlov, för skolarbete hinner jag inte med just nu men måste väl antar jag....& göra Staffan & Sussi stolta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0