mina bästa



Hunnies, ni vet att ni är det bästa som någonsin har hänt mig va? Jag älskar verkligen er, ibland vet man inte vilka man kan lita på men med er vet jag med hundra procent, och det är så älskvärt. Jag tror inte det finns många i vida som har så starka band så som vi har. Många säger att blod är tjockare än vatten men jag vetifan asså!?!? En vacker dag tjejer kommer vi leva i våran dröm, tillsammans aldrig kommer vi skiljas åt!



jag säger bara move move shake shake, now drop! & snart är det Greace, då blir det RÖJ! Men innan det släpper vi både lite NHS, DM, ÖLAND, SKARA och lite mer! Nu blir det bio HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Haboubaa

Ball blogg :D

2009-06-10 @ 00:27:13
URL: http://haboubaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0