i just cant controle my feet

OM jag har världens bästa människor omkring mig nu då, så mycket kärlek till er!!! ae förlåt men jag kan inte sluta säga hur lycklig jag är, & jag har allt! Och den som säger att lycka inte går att köpa, fuck you! Hade jag bara lite mille i fickan så skulle jag sväva på rosa moln tills forever and ever. but dont blame it on the sunshine!

jaja nu i helgen har jag faktiskt varit nästan helt ledig, inte skönt faktiskt, eller jo skönt o vila huvet lite, men kliar i fingrarna när jag inte jobbar, fast  jag har ju faktiskt målat och snickrat hela helgen, grym är jag, byggare nästa?

& honey we are meant to be, det är dig jag ser livet med! 
& man lär sig av sina misstag, aldrig ska mer ska jag blunda för verkligheten, du var en skit, hoppas alla andra förstår det i tidigt stadie :)

men hörs då, nu ska jag o mina bästa girliliciuos ner till farbror blå and talkning same stuff, not good! men emma fixar allt i hope! och ett STORT GRATTIS till allas vår älskade HG som fyller bigmama idag :D och släpper en fredag på det gör vi ;) och självklart ett grats till haidisnöpan som fyllde igår <3

HÖRS DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0