slemma & slemmy

sena kvällar, tidiga mornar, sjukt mycket i både skolan och stallet, pollenallergi & kroppen hänger verkligen inte med mitt tempo, men vad gör det för jag är nog fan världens lyckligaste. Kompis det går bra nu som vi säger! Och mina hunnies som alltid får mig på så bra humör, ni är verkligen allt, det är inte många som skatta sig så lycklig som jag varje dag för de har världens bästa vänner, nej det är nog bara jag som kan, jag älskar verkligen er, det gör jag!
& sen självklart min fittslemmy som är BÄST, min lovli, alltid ska vi leva fria och lyckliga :D och oskuldar på nytt är vi, båda två - pigga och frächa på nytt:D - Alla som inte dansar är våldtäcksmän, så fan häller!

sleep taiht my friends, och imorgon är vi en dag närmare sommaren så bara att hoppa i säng :D nattiiii


 i love u <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh bästa emma :D göllig du är. vi klarar oss jävligt bra, färscha som vi är :D <3

2009-05-15 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0