galet, fantastiskt, underbart, magiskt, rörande, kärlek, frihet och så mycket mer!

Ja, det är så jag känner! Hur djuren kan bringa så mycket kärlek! Såg nyss "från globen" och jag vet verkligen att det är det här jag vill göra, vad ni än säger mina vänner så är det här min dröm även om jag inte kommer tjäna fett med chash - långt ifrån!! men vad gör man inte för något man älskar... en dag är det jag som står där och gråter av lycka.

Idag har det varit en riktig mysdag, trevlig natt/morgon med johanna och sen till mina stjärnor i stallet, och sen bara legat och gosat i soffan med galet god mat och cheesebolls. Blev utgång igår, riktigt roligt faktiskt, älskade HG, vad skulle jag vara utan er, en tom och sval själ? Ni är mitt ♥. Imorgon ska jag upp tidigt och jobba, mysigt :)
Så god natt mina vänner!

gör fel, gör om, gör rätt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0