i need to breathe in something new...

ta mig på orden det är så sant som det är skrivet, är så trött på allt det vardagliga, allt det "gammla" att allt bara är som vanligt. Behöver en ny krydda i livet helt enkelt! Har lixom umgåtts med samma människor i över 10 år?! Inte det att jag inte älskar er längre för det gör jag men vi har växt ifrån varandra, alla har vi förändrats, kankse till det bättre, kankse till det sämre - vad vet jag? Men det jag verkligen vet är att jag aldrig kommer att glömma våra stunder, aldrig nånsin. För det vi hade var äkta, vad vi än gjorde blev det till något galet roligt, allt som var tråkigt eller jobbigt såg vi alltid något positivt i bara vi hade varandra för vi var inte nio vi var EN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0