when i look at you my mind goes on a trip...

Jaha, ännu en grå dag, när ska vi få se solen igen?

Men det som har piggat upp den här veckan var helt klart Södertälje, nationell 4dagars tävling med Jonas, Frida & Sara, även björn o malin mfl var där. Jag säger bara vilka stjärnor, underbart roligt har vi haft det, går inte förklara vad vi gjort kan bara säga att helgen har varit galen och sjukt rolig! All kärlek till er. Och Frida, fyfan vad hon är bäst, bäst i världen! Det som tynger mig lite är att detta kanse var sista tävlingen med de? Jonas flyttar ju till utlandet snart :( Men jag hoppas över allt annat att Frida stannar här i närheten :) På tal om det så längtar jag galet mycket till nyår som ska firas nere i skåne med bla Frida, Jens och Jonas, kommer välla bli great, bara jag hittar en fin klänning! hehe.

Ska ta och knata bort till stallet för att kankse göra något vettigt, kan ju inte gå o lägga mig innan min gubbe är grön på min stegräknare ;)

Jonas & Bella i 1.50 :)


Jonas & Bella i 1.50 :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

ÅH NOOO, AKTTA HINGSTEN.. BRR BRRR

2009-12-05 @ 13:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0