please don't take this from me, then i don't have anything left.

vet inte vad som händer med mig just nu, so sad all the time?! inne i en riktig jävla svacka vad det gäller ridningen, inget funkar, kankse ett tecken på något - vad vet jag? Men än så länge ger jag inte upp, älskar det här för mycket och jag vet att jag en dag kommer att leva min dröm för på ett eller annat sätt ska jag komma dit hur mycket jag än behöver kämpa, så är det bara.

Och nu börjar studenten verkligen närma sig, början på livet eller slutet på det roliga och enkla? Hur som hälst kommer jag att gråta blod den dagen då vi står där och verkligen förstår att det är den sista stunden vi har tillsammans, att alla av oss kommer att gå sina egna vägar och vi kanske aldrig mer kommer att få se varandra igen, det gör mig alldeles kall i själen. Så mycket som vi har delat med varann, glädje, lycka, skratt, sång, frihet, kärlek men även sorg och motgångar, men OJ vad sjukt kul vi har haft igenom dessa tre åren och som sagt de har varit mina 3 livs bästa år med världens bästa tjejer. Ni är verkligen bäst! All min kärlek till er.
Men än är det inte slut, en vår har vi kvar tillsammans och jag ska älska varje sekund av den.

xoxo - make everything til your own, there's only one of you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0