älskade adHG

oktober, va i helvete? det va ju nyss augusti, minns de varma dagarna såväl, nu är det så kallt, dags att gå i ide nu?! Dagarna sussar på som de ska, hästar, hästar och lite till hästar, för mycket kanske men de gör mig så lycklig, inget annat går upp emot de! Skolan tar död på mig men inte för att vi har för mycket att göra utan tvärtom, vi gör inte ett skit så känns inte så nödvändigt att vara där men man måste ju som sagt, på torsdag har vi mössprovning så nu känner jag att vi är nära, för nära för att sumpa det så bara att kämpa. Och ojj vad vi ser fram imot studentveckan, kan ju inte bli annat än toppen när jag har världens bästa tjejer, finns inget annat ord än KLOCKRENA, ni ger mig så mycket glädje, med er är man så fri, man är den man är och jag bara älskart! De här åren med er har utan tvekan varit de bästa i mitt liv, så kul vi har haft kan ingen gradera högre, allt vi gör och jag menar verkligen allt blir till något roligt, så som vi säger; det är HG som gör oss utväcklingsförstörda, ADHG helt enkelt! Om någon skulle fråga vilket som är det bästa minnet med HG så skulle jag aldrig kunna svara, jag tänker på det ofta men kommer inte fram till något, för varje dag med er är unika, i love u guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0