outstanding

Vilken underbar vecka! Söndagen som dock inte tillhör denna vecka var helt jättebra, J & jag tog vårt pick och pack och bytte ut våra söndagsrutiner mot något helt annat, jo ni förstår vi var och tävlade dressyr. Bestämde mig dagen innan att jag skulle göra det för att det var kul alltså helt kravlöst, detta gick som en dans, kanske inte gjorde det utan krav men jag tyckte det var kul för en gångs skull, den unga lilla och håriga ponnyn var hur cool som hälst så med 67% procent så kammade hon hem en blågul rosett till min stora förtjusning. Hon gjorde min dag så att säga, även alla dessa trevliga människor, ibland behöver man verkligen ny luft! Och Fröken Madde måste bara få en stjärna, tack för allt!

Klockan åtta på måndagsmorgonen satt min älskade klass på bussen påväg ner mot Skåneland! Vilken underbar liten tripp, fy vad vi har haft det kul! Allt man gör med er blir alltid till så fina minnen, vet inte hur jag ska klara ett liv utan er. Ni kommer alltid att ha mitt hjärta! Men vi har iaf sett galet fina hingstar, fått ny insperation, utforskat Flyinge i detalj, sett en kamel, sjungit galna sånger till rösten inte orkade mer, ätit sjukt god mat, levt lyxliv, skrattat till magen vände sig ut&in, varit barnsligt roliga, sett kändisar, klappat hästar som om man aldrig hade sett en häst tidigare, sovit rakt på golvet, luktat på vidriga saker men det största är nog att vi har TAGIT PÅ TOBBE! Han är helt amazing, vilken grabb, timmen i ridhuset sa jag inte ett ord, jag var helt i chock jag bokstavligt talat tappade hakan. på Onsdagen var det dags att fara hemmåt, vare sig vi ville eller inte. Men hur man än försöker så hinner verkligheten alltid ifatt en konstigt nog. Har nu gjort en otroligt lång historia väldigt kort, ni som var med vet hur stor glädjen var, synd om er andra! Jag älskar varje sekund med er.

Nu är det God natt som gäller, imorgon väcker tuppen mig kl 6, för nu är det tävlingstime igen, LOVE IT!



True love is hard to find but when you find it you should hold on to it and never let it go.
And that's exactly what im doing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0