best memories

det är sånna här dagar jag verkligen saknar allt, och då menar jag allt! att bo hemma hos mam o pap, kunna välja om jag vill stanna hemma i sägen hela dagen o få nyponsoppa på nattuksbordet, kunna ligga i badet o dricka vin utan att behöva göra någonting efter, gå till stallet precis när man vill o bara strosa runt på nstan o fika och snacka skit med bästa vänner. Men nu är livet annorlunda, på alla sätt! På både gott och ont förstårs, ni alla vet ju hur mycket jag trivs här men ibland blir saknaden för stor och då sviker allt! Och allt det här med att detta är bara en period i mitt liv gör mig galen, jag vill ha allt planerat för mig för beslut är verkligen det värsta jag vet och är dessutom sjukt dålig på det, det kan lixom va allt ifrån vilka kläder jag ska ha till vad jag vill göra med mitt liv, ja det är inte lätt när det är svårt, men det är skönt när det går så att säga. Men imorn åker jag hem till nkpg i två dagar och får bli lite bortskämd igen med framförallt god mat och julgodis kan ju vara det bästa som finns:) Får passa på med sötsaker nu för snart är det dags att komma i form till beach 2011, fast vassen funkar ju oxo! nog med klagandet, nu ska jag och världens bästa martin ut och rida, han och jag har verkligen lätt för att umgås, vi skrattar hela tiden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0