who says i can't be free

Enda sen jag var en liten ridskoletjej har jag sagt att jag en dag ska jag leva min dröm, no matter what lixom, och det spelar ingen roll hur många år som gått eller hur många år som går, jag kommer alltid veta vad jag vill. Jag vill leva såhär last forever, frisk luft från morgon till kväll, lukta häst på heltid och veta att mina foppatofflor aldrig sviker, det här är en livstil som man aldrig växer ifrånMen att dagligen leva i denna kyla ger mig köldskador enda in i själen, min hud blir blå och mina fingrar blöder så fort de inte är täckta med vantar, jag klagar sällan men när jag fryser skulle jag kunna gråta blod, aj vad det gör ont. Tankarna att flytta till varmare breddgrader är inte långt bort just nu, men vad är finare än mitt sverige. Lilla olle sköter sig inte häller i snön, han kör mer än gärna fast och han trillar fram och tillbaka på vägen i 20 km/h, vintern är inte ok med andra ord.

Nu: fodra mina pärlor sen en VARM dusch o sedan söndagsmys. Låter rätt fantastiskt om jag själv får välja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0