Ad astra per aspera

Att jag alltid ska lyckas med det man inte ska lyckas med så att säga.
Kvällen/natten var helt okej roligt, galet som alltid, det var faktiskt mer än okej roligt. Mycket roligt kan jag väll dra till med. Dock idag är jag blå och sårig lite överallt hmm?. Morgonen var väl mindre rolig så att säga. Vaknade upp någonstans, vart vet jag inte! Men det var väll inte så farligt men när promenaden hem började, ja då ville jag dö! Att hitta in till stan var en svår gåta, men med hjälp av lite torn gick det vägen. Väl inne i stan, iskall, skithungrig och dessutom galet snöoväder, Ja inte nog med det, spårvagnskräket kom inte! Så fick ta bussen som stanner miljarder meter ifrån mitt varma hus. Men ja iallafall efter bussturen löpte jag hem i mina klackskor och mjukisbyxor, snyggt! Så efter ett långt lidande var jag åter hemma igen hos mina fårskinnstofflor, kärt återseende kan jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0