Ännu en dag närmare sommaren.

Mitt humör är verkligen en svår fråga asso, ena sekunden är allt topnotch och sedan andra sekunden är jag helt galet grining. Och vad detta beror på har jag inte en aning om... Helt OK dag, skolan var som vanligt rätt slapp, ingen gjorde nånting så att säga, dock väldigt mycket glada skratt och mycke dans-på våran nivå så att säga men ojj vad vi är gjorda för varandra, älskade familj! Och själv är jag inne i någon "klumpperiod" jag lyckas fan med alla klumperier just nu, ramla, ha sönder saker, tappa saker i backen m.m.

Imorgon luktar det fett med fest som vi på adhg säger. Melli fyller 20, vilket som oxo firades idag på systemet :) Inte riktigt tagg eftersom det blev som det blev förra helgen men känner jag mig själv rätt så är jag världens gladaste tjej imorgon när flaskorna är tömda och det är dags för tabledance ;)



Var även en sväng om på stan idag, inte min grej asso. Fy vad det är tråkigt, jag gör det jag ska sen är det bra! Men idag luktade det verkligen sommar på stan, korta jeansshorts, fina sommarklänningar, jeansjackor och galet snygga sommarskor... man blir ju inte annat en taggad asso. Eller kankse både taggad och deprimerad för det känns som det är ååår kvar tills värmen kommer att svepa in över oss. Men studenten börjas planeras mer i detalj nu, flak, plankat, foton, fester och klänningar då känns det som om man är lite närmare iaf. Jag blir chockad om älskade HG lyckas fullfölja alla dessa planer vi har, men man vet aldrig när poletten trillar ner ;)
Nu ska jag bänka mig framför tvn för en riktig skön kväll för en gångs skull :)

do what you want like nobody's watching
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0