det vankas utgång på ingång.


Känns som om det är typ det enda jag gör just nu, festar, glider runt på en räkmacka i skolan, hästarna och åter igen festar. Jag kan inte minnas senaste helgen jag inte var ute och slirade. Känns som om det inte är OK men jag gillart asso. Sjukt bra helger med undantag av vissa incidenter förstårs men attans vilka bra tjejer jag har. Pratade igår om hur en utomlandsresa skulle sluta för oss...det vi kom fram till var att den skulle inte sluta bra iaf.

Johanna hade en idé om att vi skulle dra till sunny beach, supa skallen av oss och leva i dimman dag som natt. Denna idé utväcklades till en skapligt sjuk idé, med tanke på min umgängetskrets så är det iofs inte alls konstigt. Resan blev i alla fall till ett jobb på heltid och vi kom på att med denna idé kan vi slippa att jobba för resten av våra liv och bara leva på våra vilkor, vilket är; party all night and sleep all day - ungefär. Men det vi kom fram till iallafall är denna metod, kanske vi kan kalla detta för "festmetod". Sunny beach - barn - egypten - inga barn kvar - men fortfarande barnbidrag - sunny beach - barn - egypten - inga barn kvar - barnbidrag och så vidare, rästen lämnar jag till er fantasi men ta nu detta med en nypa salt, ni vet ju hur sjuka vi kan vara. Jag säger som Lotte; är man uppfostrad på HG så är man, sjuk och smittad för alltid så att säga.

http://www.youtube.com/watch?v=iNzrwh2Z2hQ
Denna låt gör mig så sjukt glad och lycklig, vilka fina minnen man kan få endast utav en låt.
2009 var ett år fyllt utav allt. Både bra och dåligt. 2009 var även början på något nytt och jag hoppas att 2010 ska hålla 2009 års status uppe om inte ännu högre.



Amor vincit omnia et nos cedamus amori - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0