:)

Dagar som denna är verkligen helt värdelösa! Har verkligen inte gjort något vettigt, sådant ger mig ångest. Somnade när jag kom hem och sov sedan till kl:18 inte OK!! Som tur var hade mamma gjort god mat efter mina beställningar, vilket uppskattades som frukost, ibland är hon allt bra! men usch vad utråkad man blir av dessa bakisdagar, om dagen hade bestått av tävlingar eller jobb hade jag varit människa i detta laget men nej idag är jag inte människa utan jag är mer som en levande varelse utan liv så att säga.

Sitter och letar jobb/vad jag ska göra efter studenten, det är svårt vill jag lova er! Man vill ju ha det bästa - You only got one life! Men en sak som är säker är att jag ska flytta härifrån iallafall. Och en sak som är ännu mer säker är att jag ska tillbringa alla mina dagar med mina älskade hästar! Dock vet man ju inte såhär i förväg vad livet har att erbjuda, bara för jag är säker på min sak så kommer jag säkert leva rövare på de grekiska öarna i stället, den som lever får se helt enkelt!

Och bara för att tillägga en sak såhär på kvällskvisten så saknar jag min andra hälft gudarns mycket!



Bild från gårdagen. Och för att inte göra er oroliga så ska jag berätta att detta fiskskynke satt kvar hela kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0