get undressed....

Verkligen en sjuk dag! Dagen börjades med att klassen bjöds på tårta, för att jag klarat hästskötarexamen, trodde inte detta skulle bli en så stor grej. Men har man världens bästa rektorer och fröknar så har man, de verkar till och med vara gladare än jag? haha. Sedan var det dags för idrott "egen lektion" så att säga. Och ingen hade kunnat ana hur detta slukke sluta, eller spåra kankse är ett bättre ordval. Till en början gick vi in för uppgiften som var att hoppa bock, när sumohjälmarna åkte på och vi började piska varandra i hoppen drog vi slutsatsen att det var bäst att byta övning, ja tro det eller ej men nu blev det dags för hästhoppning, behöver inte gå in mer på detaljerna om just hästhoppning - bara sjuka grejer så att säga - ja ni kan nog tänka er - jucka är iaf ett ledord :) Och sedan när även denna "övning" spårade så var det dags för dansundervisning ledd av Madde bonde, vilket ledde till mycket shake that ass och några kläder av, för att uppmärksamma er - denna övning spårade oxo :) Men när vi trodde att vi inte skulle orka röra en enda fena till under dagen i all ära så var det endå några som ej var nöjda, (ja vilka det var lämnar jag till er fantasi) som bjöd på en hel striptease lektion, upp på madrassen med stången i högsta hugg och kläder flög av väldigt lätt. Inte nog med detta, vår kära magister Ingmar kom in då allt var som bäst eller värst kankse så att säga? Ja som sagt, detaler bjuder jag inte på idag men dagens stora fråga är ju endå, IG eller MVG på denna lektion, återstår att se.

Sedan bar det av på fika med älskade klassen, vi ska ju dock skiljas hela fyra veckor nu. Hur ska detta gå, hur ska vi klara oss utan familjen. Framåt kvällningen vankades det bio med min dejt Johanna, denna gång blev det Valentines Day, sjuk jävla film men galet skoj! Och ja, ni vet ju att jag o Johanna passar som handen i handsken (eller inte?) för vi är tamefan dåliga på allting, har vi någon gång lyckats med det vi ska lyckas med så att säga? NEJ! 

Imorgon är det FETT MED FEST åter igen med mitt älskade HG. Lika galet som alltid lär det väll bli, och som jag säger varje gång, denna gång ska jag hålla mig i skinnet och icke göra något styggt.

Nu ska jag göra sällskap med kudden, vilket kan behövas efter denna dag & imorgon ska jag upp tidigt på hemligheter ;) OAOAOAOAOA som mina sundetvänner skulle ha sagt. Gud vad jag saknar de stjärnorna och de fina tiderna. Men som jag sagt förr, man skall icke sakna, bara längta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0