Grå dag.

Vår? eller på god väg iaf. Snön smälter sakta men säkert och stora floder bildas, snart kommer våra trakter att se ut som amazonasfloden. Men ska väll inte klaga? gillar ju att bada så att säga, fram med gummibåten och de gamla tiderna. Kanske tom blir så att spårvagnar och bussar ersätts av silja line båten, galet med fest då kankse, lagom till studentveckan oxo.

Idag är det lördag vilket innebär bla stallmys med mina två godingar N&N. Och eftersom det är lördag idag så är det ju Söndag imorgon och detta innebär årets första tävling iaf för Nissepung, Juvelen får vänta lite till. Detta ska bli kul, det tycker nog Nisse oxo, garanterat!

Men nu är det dags att bege sig av till hästapållarna for some horseride! Sedan bär det av ut till Lovvis. Hon gick som klockan igår, fina häst!

Dessutom är mammsi arg som jag vet inte vad, ska se om det går att tämja henne lite så jag får som jag vill endå.



Mojjarnas kamp i Karlstad, eller Carlstad som staden hette under den veckan.
Så som vi hade det under denna tävling borde alla tävlingar vara, sol, värme, hästarna gick toppen, glada skratt och mycket mer. Alla skötte sig ganska fint utan pajjasen Nisse som sprakade ut några plankor ut boxen, men vad gör det när man har skills. Kommer sakna dessa tider men som sagt de kanske kommer igen någon vacker dag i framtiden. Fina minnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0