kvällshäng...

Jupp alla har gått till sängs, kul - nae va! Så nu hänger jag med, ja helt enkelt datan. Heidi är ju som sagt inte hemma, det är hon och jag som brukar hålla stämmningen på topp när det vankas natt. Men nej nu är jag helt by my self. Kanske skulle ta o hoppa i säng jag oxo för roligare än såhär blir det nog icke. Hästarna är ju oxo nattade så de kan vi oxo utesluta, bara jag och mirren kvar. Kissar man på katten blir det kissekatt men missar man blir det kissemiss. hehe. 

Dagen har varit hektisk, många hemliga äventyr ;) Sedan lite Nisse & Ninni häng, de två ligger mig varmt om hjärtat. Och på tal om ingenting sådär bara så saknar jag en hund sådär jättemycket faktiskt. Vilken glädje de ger... 

Imorgon är det fredag vilket borde innebära utgång men icke imorgon mina kära vänner. Imorgon har jag både Nissepung, alla kvällslektioner och sen ut på landet för att rida Lovvis. Rätt bra dag kankse?

AE godnattans nu ska jag hopp i säng med Nattis och Solo för att drömma sweet dreams ;) HAHA! Sjuk dröm hade jag inatt asso....

Dessutom är det sjukt hur man kan sakna en människa så att det gör ont. En tanke slog mig förut om att man borde faktiskt kunna gifta sig med en bästa vän, lova varandra evig vänskap och att man aldrig ska svika o allt vad man babblar om på bröllop. Lixom att man har ett "kvitto" på att man har varandra i vått och torrt helt enkelt.

Jupp, det är sant. Dock ingen rea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0