mys.

Mmm vilken mysdag! Tittat på film och bara haft det gött. Ska snart ut och rida Johannas häst, hon har åkt till Thailand i två veckor, fyan säger jag bara. Jag är så sugen på utlandet nu asso, bara dra från denna förbannade snö! Dessutom galet festsugen dock inte på svenskt vis, det har jag tröttnat på för länge sen. Här kommer man ju knappt in om man inte kan stå spikrakt o rabbla sitt personnummer framlänges och baklänges, vem fan kan det efter några groggar. Utomlands kommer man knappt in om man är för nykter, o man kan bokstavligt talat göra precis vad man vill utan att bli utslängd, ja helt enkelt man kommer knappt ut, man kan tom strippa för vakterna-det är OK. Så dagens dröm är att dra till playan med ett härligt gäng, tex Team Sundet, det kan ju inte bli annat än Galet!

Pratade nyss med älskade Fricci och hon kanske stannar på sundet. Ingen är lyckligare än jag. Detta kommer bli great hunni ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0