so happy I could die

Helt ok dag! Reg.tävl på eken. Nissepung har skött sig näst intill utmärkt, helt lugn & jag red han i skogen utan några större bravader. I 1.20 gick han som klockan, peta sista i omh men i 1.30 vet jag inte vad han styrde med. Dryg och pissnödig häst kanske. Han är min pärla den där trots sitt humör. Ninnsan fick stå hemma i boxen och tugga på sitt hö, hon trivs min lilla Juvel. Oh Brinkenstjärna ja, hon är en stjärna.

Denna vecka har känts otroligt lång, kanske för att alkoholintaget har varit för lågt? eller inget alls faktist. Eller för att denna vecka har varit mer utav en mysvecka pga min älskade "sjukdom". Eller bara för att veckan har varit sjukt tråkig. Och ju fler veckor som går utan Fricci blir bara längre och längre.

Frågar fortfarnade mig själv varför man ska ha känslor i denna värld. Coldhearted is the shit. Tänk om man bara kunde stänga av och radera alla dumma känslor. Skulle vara gött. Men tråkigt och sorgligt. haha. Typ som goodbye sweet love of my life. Men så är inte läget och jag har hört att man ska gilla läget? Så jag gört och ser what's happen in vegas lixom. Fast jag tror det är snön som gör mig så mysig och grå, när solen skiner igen ska jag bli lika lycklig som en ko på grönbete. Ae ska inte gå o gräva ner mig nu. Yesterday is history, tomorrow is a mystery and today is a gift. Så sant, så sant...


Ae nu känns det som att jag borde hoppa i säng, ringa lite heid först så man sover glatt :)
Men mina vänner, leave it all behind cus the most important relationship you ever will have in life is the one with yourself.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0