utgång är framgång?

så faaan heller att det är! Dock väldigt rolig kväll igår trots att kvällen/natten är väldigt suddig. Arg tjej var jag iallafall! Vilka svin säger jag bara, alla är precis likadana. Jag ska skaffa mig en dogge att dela livet med, som aldrig sviker, har svar på allt utan att säga ett ord, som alltid kommer när man ropar, en man kan ha roligt med helt enkelt - utan svek! ha-ha.  Så gårdagens slutsats är väl ungefär såhär att det var mkt roligt med kul folk och mina favorittjejer MEN grabben som var ett miffo förstörde min kväll vilket resulterade i att jag var arg tjej DOCK fick han vad han förtjänade! andra detaljer behöver icke tas upp här.

Nu till något positivt, ja ni blir nog inte förvånade. Men nu ska jag bort till mina älskade troll och tillbringa hela em och kvällen där och bara myyyyyyysssaaa med mina bästa tjejer och de fina fina djuren♥

over and out så att säga.
Take care in a world who does'nt change at all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0