Don't stop, make it pop.

Lägger ner pluggandet för denna kväll, alla dessa enzymer och pH-värden är verkligen inte min grej. Detta är svårt, känns närmare bestämt omöjligt för tillfället, men att göra sitt bästa kanske duger om jag har tur :) Är dessutom så trött att jag snart skulle behöva tendpetare till mina ögon, inte mycket sömn inatt och en heldag i stallet så det ska verkligen bli skönt att sova, dock har jag ett antal vilda vuxna där ute som stampar och gapar så jag och Gaston har intagit tv och datan med en skål popcorn och gaston fick ett glas vatten och en ostbåge, o ja han älskar att dricka vatten ur glas, vet inte varför men han känner väl sig som en av oss. Eller kanske för att glaset är smalare än hans egna skål, han är ju lixom vinögd men väldigt söt!

Dagen har spenderats med två utav mina bästa vänner N&N. Vilka stjärnor de är, alltid får de mig på gott humör trots att Nissepung har dåligt uppförande ibland så är han min trollunge, han är ju trots allt en "chillare" som vi säger medans Ninni är en riktig knähäst om man kan säga så, om hon var mindre skulle hon nog gärna sova i min mjuka säng med ett tjockt duntäcke. Ae nog om det, ni hör märker kanske hur trött jag är.

Ska väll ta och nanna kudden o drömma söta drömmar. Sådanna drömmar som inte finns i verkligheten. Inte i min värld iallafall men kan nog bero på att jag nästan alltid gör fel val här i livet, eller inga val alls? Ja så kan det nog vara att jag lämnar allt åt slumpen och aldrig tar tag i något själv och då blir det bara slump av det hela. SOV GOTT. puss.



Övning ger färdighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0