utgång

Jahaa ännu en helg var kommen och gårdagen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, men det blir det ju nästan aldrig så jag är inte förvånad. Men nu hädanefter ska jag ta och tagga ner och bli en snäll tjej, för det är mina vackra vänner värda. De är bäst och de vill nog ej ha ett kräk som vän så nu ska jag sluta att vara en sådan dålig människa. Nog tjatat om de, nu ska jag ta en kopp kaffe och pallra mig bort till mina älskade hästar så jag någon gång under dagen vaknar till liv igen efter nattens bravader.


Ska ta o lyssna lite på Tarzan och Jane så humöret kan stiga en aning, en bit mat skulle oxo sitta fint, det märks inte alls att jag var på max kl 4 imorse och dessutom käkade en galen stor o fet frukost när jag vaknade vid 9 imorse. Ät gärna som en häst. Rulta var mitt namn, HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0