love is around you.

Första dagen på lovet och vad har jag gjort, farit hit och dit, fixat saker hit och dit och jo nu pluggar jag - kan man kalla detta lov - icke! Men dock skönt sen när det börjar vankas student och jag inte har alla grejor kvar. Ja ni som känner mig vet ju att jag gillar att göra allt i sista sekund, eller gilla var väl ett konstigt ordval, lite mer - "skiter i det i hopp om att slippa det" men hur mycket jag än vill att detta skulle vara sant så funkar det endå inte, suck. Åker till Turkiet i slutet på maj & då ska jag inte ha ett arbete kvar i skolan så jag verkligen kan slappna av eller framförallt ta min "lillstudent" ;)

Har nyss tittat på ponnyakuten, haha jag gillart! Skulle ju inte tacka nej till att vara 12 år och vara med där, skulle även bli kär i Jakob då - vilken stjärna haha! På tal om kärlek (måste vara världens fjantigaste ord?) så hittade jag min gammla mobil som jag nu använder efter att ha blandat grogg med min andra. Hittade väldigt roliga sms, tänk att jag har varit kär en gång i tiden, eller jag vet faktiskt inte om jag var så kär som det stod i smsen haha! Kul att läsa iaf, och för en stund undrade jag - vad vare som gick fel och tanken slog mig då att det måste ha varit min andra stora kärlek som tog över. haha! Så hästgrabb - Ja tack! eller som vi alltid säger; It's just a beautiful disaster.

Gled även förbi en sväng på staden idag, och jag lyckas tamefan med allt. Var inne på glitter och såg en otroligt ful ring som jag bara var tvungen att prova, och jag vet att det är ett väldigt fåtal ringar som passar mina otroligt smala fingrar så jag tröck på ringen i all hast utan tanke på att den skulle kunna vara för liten! Så ja, jag fick gå fram i kassan och köpa den fruktansvärt fula ringen och förklarade att jag ville ha den på mig, tjejerna bakom i kassan fnittrade en hel del vill jag lova, när jag kom hem använde jag tvålen i högsta hugg för att få bort den förbaskade ringen och nu ligger den här framför mig och flinar åt mig, 170 spänn fattigare på en apful emoring!  

Nu ska jag slänga mig i soffan med boken i högsta hugg och slå en pling till mina två absoluta favoriter. Heidi som inte hört av sig efter krocken. Och min Frida ♥ Ibland är världen väldigt orättvis.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Fricci

Du är bara bäst huney <3

2010-02-23 @ 14:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0